Wacker to znany producent maszyn budowlanych, który na światowym rynku cieszy się dużą popularnością. Często wykorzystuje się także urządzenia marki CAT oraz Caterpillar, a wszystkie z tych maszyn należy poddawać regularnym przeglądom, aby upewnić się,...
+WięcejLaminaty są to materiały, które powstały z różnych tworzyw i posiadają różne właściwości. Wyróżnia się różne rodzaje laminatów, jednym z nich jest laminat płynny, który jak sama nazwa wskazuje jest stanu ciekłego i wykorzystuje się...
+WięcejNasze przedsiębiorstwo to jeden z wiodących dostawców nowoczesnych rozwiązań w branży grzewczej, sanitarnej i kanalizacyjnej. W naszej ofercie na szczególną uwagę zasługują urządzenia grzewcze, takie jak m.in. kotły, gruntowe pompy ciepła, grzejniki czy różnego rodzaju...
+WięcejOdkąd pamiętam lubiłem zajadać się takimi przysmakami, jak malaga tikitaki i kasztanki. Tiki taki i kasztanki to moje jedne z ulubionych cukierków. Zawsze kiedy widziałem w telewizji reklamę, w której aktorzy śpiewali "malaga tikitaki i...
+WięcejAutor: vivacz 2012-01-16 12:24:10
Jestem jurorem konkursu na najciekawszą kampanię reklamową, dotyczącą szkół tańca. Na początku zostało do nas zgłoszonych około 400 mniejszych lub większych akcji promocyjnych z całej polski. Niektóre zaskakiwały pomysłowością, inne były szablonowe i mdłe.
Przeczytaj także:
Autor: Nati Tytuł: Bo taniec jest trendyW naszym kraju zaobserwowano ostatnimi czasy pozytywny trend, jakim jest taniec. W myśl zasady śpiewać każdy może, można by rzecz, że również tańczyć każdy może nie zależnie od wieku. Bo nauka tańca w akademiach tańca uczy dzieci już w wieku...
Do drugiego etapu zostało wybrane około 50 kampanii reklamowych, które ocenialiśmy wedle z góry ustalonych kryteriów. Oprócz mnie w komisji znalazł się specjalista od tańca, doktor nauk ekonomicznych, PRowiec oraz grafik. Mi przypadła zaszczytna funkcja bycia przewodniczącym komisji.
Do ścisłego finału wybraliśmy trzy kampanie. Pierwsza z nich została nazwana "kurs tańca targówek", druga "lekcje tańca warszawa", oraz trzecia "kurs tańca bródno". Każdą z tych kampanii ocenialiśmy już subiektywnie.
Każdy członek komisji miał jeden głos, w sytuacji remisowej głos decydujący należał do mnie. Moim liderem od samego początku była kampania o nazwie "kurs tańca bródno". "kurs tańca bródno" charakteryzowała się świetnie dobraną muzyką i dynamiką, które połączone ze sobą dawały efekt, który na długo zostaje w pamięci.
Faworytem grafika okazała się kampania "lekcje tańca warszawa". Rzeczywiście pod względem graficznym jest ona najbardziej oryginalna. Na szczególną uwagę zasługują świetne logotypy oraz plakaty promocyjne, które w połączeniu ze świetnie zrealizowanym klipem promocyjnym dają naprawdę fenomenalny efekt, który od początku stawiał kampanię "lekcje tańca warszawa" w gronie faworytów.
"kurs tańca targówek" z dwójki pozostałych finalistów charakteryzował się największym rozmachem. "kurs tańca targówek" stał się oczywistym faworytem dla PRowca oraz doktora nauk. Ta kampania oraz mój faworyt zdobyli taką samą ilość głosów, dzięki czemu to mój faworyt zdobył główną nagrodę.
Pozostałe zdjęcia