Z całą pewnością każdy z nas miewał kiedyś problemy ze snem. Bez wątpienia należy podkreślić, że bezsenność to nad wyraz częsta dolegliwość we współczesnym świecie. Warto nadmienić, że na wiele różnych sposobów można leczyć problemy...
+WięcejStabilność i bezpieczeństwo. Na te dwa czynniki zwracają uwagę świeżo upieczone mamy, które stają przed wyborem kupna wózka. Rozważają różne modele, kolory, fasony. Sprawdzają ich konstrukcję i jakość materiału. Wózek abc-design, x-lander xa, czy implast...
+WięcejWypalarka cnc firmy panko jest najlepszym tego typu urządzeniem na polskim rynku. Jak każda wypalarka tlenowa oferuje cięcie tlenem, jak i również innymi gazami w tym wodorem, azotem i argonem. Dodatkowo wypalarka cnc firmy panko...
+WięcejAutor: Olo 2011-11-14 16:06:17
Poznaniacy zaskakują mnie pomysłami. Jakiś człowiek działający w grupie flash mob poznań postanowił zorganizować flash mob promujący poznańskie produkty. Pomysł polegał na tym, że każdy chętny człowiek miał przyjść z hasłem promującym jakiś towar produkowany w poznaniu, na jeden z największych placów w mieście.
Przeczytaj także:
Autor: Gooosia Tytuł: Zbędna ekstrawagancjaZastanawiałem się ostatnio nad sensem instalowania skomplikowanych i często kosztownych instalacji sufitopodobnych w mieszkaniach. Chodzi tu głównie o sufity napinane, które szturmem zdobywają zarówno polski jak...
Hasło miało być skonstruowane w sposób taki, aby najpierw widniała nazwa produktu a następnie Poznań. Hasło miało być umieszczone na tabliczce, naklejce na koszulce bądź fladze. Ku zdumieniu ludzi na placu pojawiło się kilkaset ludzi z hasłami "markizy poznań", "bramy garażowe poznań", "drzwi dre poznań", czy "piwo poznań".
Skupisko ludzi oraz różnorodność haseł była tak ogromna, że ciężko było określić jednoznacznie jaka grupa haseł cieszyła się największą popularnością. Najpopularniejszym hasłem wydawało się być "hip hop poznań", jednak nie można umniejszać liczby haseł "markizy poznań" oraz "bramy garażowe poznań". "Drzwi dre poznań" reprezentowała chyba tylko jedna osoba.
Nie sposób nie odnieść wrażenia, że pomysł na Flash mob wykorzystały firmy, które zatrudniły specjalnie do tego wynajęte osoby aby promowały ich towar. Tłumaczyłoby to pojawienie się w przewadze haseł tak wydawałoby się egzotycznych jak "markizy poznań" czy "bramy garażowe poznań" czy "drzwi dre poznań". O ile "hip hop poznań" czy "rogaliki poznań" wydają się logicznym wyborem poznaniaków, o tyle niektóre hasła miały znamiona typowo komercyjne.
Tagi: www.artplay.pl, ,