Najbardziej stawiają tutaj na zachowanie odpowiedniego stylu i doskonałej jakości przedmiotów. W tej firmie szkoda czasu na jednostajność bądź na okropne wykonania. Każdy przedmiot jest naprawdę wręcz doskonałe. Oczywiście spodoba nam się to, że aktualnie...
+WięcejBył to rok 1994. Młody, 20 letni wtedy jeszcze, Andrzej Harman rozpoczynał swoją działalność przestępczą. Nie wiedział on, że za kilka lat stanie się głównym celem Interpolu. Harman na początku sprowadzał z niemiec urządzenia gastronomiczne....
+WięcejWszystkie torby ekologiczne, które produkujemy wszędzie są przetestowane przez Instytut. Torby ekologiczne muszą mieć odpowiednie wymiary aby wszystkie akty były spełnione, które zostały wystawione przez Instytut. Torby reklamowe i ich produkcja została zatrzymana na okres...
+WięcejNiewielu wie, że gdyby nie kosztowna kuracja opierająca się o kosmetyki ekologiczne legendarna Marylin Monroe prawdopodobnie nigdy nie trafiłaby na ekrany kin i nie stała się ikoną kinematografii i popkultury XX wieku. Historia zaczęła się...
+WięcejAutor: Gooosia 2012-06-21 10:51:24
Może mi ktoś pomóc? Mam stworzyć kampanię reklamową zawierającą cztery najważniejsze punkty czyli mieszkania, wynajem, poznań i firmy. Chodzi tutaj głównie o wynajem dla firm. Kampania ma zachęcać właścicieli firm do wynajęcia mieszkania w poznaniu.
Przedmiotem wynajmu miałyby być przestrzenie biurowe, albo typowy wynajem pracowniczy poznań ma wiele ofert skierowanych konkretnie do firm potrzebujących noclegu dla przedstawicieli swojej kadry. Wiem, że wynajem dla firm jest bardzo młodą formą. Jeszcze do niedawna nie było to praktykowane.
Dziś wynajem dla firm się rozwija. Dlatego też coraz śmielej ta forma jest przedstawiana w różnych rodzajach mediów. Ja mam właśnie odpowiadać za jedną z takich kampanii.
Mieszkania, wynajem, Poznań i firmy to całkiem rozległe hasła i dla mnie przynajmniej, ciężko je połączyć w spójną i ciekawą całość. Reklama ma być intrygująca. Zachęcająca do spojrzenia przychylnym okiem na wynajem pracowniczy.
Poznań potrzebuje dobrej kampanii, aby rozwinąć wynajem pracowniczy. Poznań widzi w tej branży ogromne możliwości. W sumie ja też je dostrzegam, ale jakoś nie potrafię przekazać tej wizji klientom w taki sposób, aby i oni zobaczyli perspektywy jakie tutaj siedzą.
Nie wiem jak ja połączę mieszkania, wynajem, poznań i firmy w spójną całość. Potrzebuję inspiracji, której niestety nie potrafię odnaleźć. Mam nadzieję, że szybko to się zmieni.
Tagi: www.artplay.pl, ,