Salon Stolbud zapewnia duży wybór nowoczesnych, energooszczędnych instalacji okiennych, w tej grupie znajdują się też okna PCV (Warszawa i okolice) znakomicie tłumiące hałas, wszystkie zestawy okienne, objęte są aż pięcioletnią gwarancją. Propozycja instalacji okiennych w...
+WięcejWraz z koleżanką wybrałam się ostatnio na degustacje whisky z racji tego, że troszkę się orientujemy w tym temacie, poza tym po godzinach pracy naszą pasją jest whisky. Ten alkohol cenimy sobie za niepowtarzalny smak...
+WięcejKażdy z pewnością marzy o wakacjach, dzięki którym zregeneruje swe siły fizyczne, a także umysłowe. Wczasy nad morzem stanowią wobec tego doskonały sposób na wypoczynek wraz z całą rodziną. Takie wakacje na pewno stałyby się...
+WięcejAutor: Madzia 2011-11-07 13:02:59
Firma koszpod jest przedsiębiorstwem oferującym wynajem podnośników koszowych. Warszawa jest miejscem w którym Koszpod ma swoją siedzibę i to głównie na terenie tego miasta prowadzi swoją działalność jaką jest wynajem podnośników koszowych. Warszawa jest dosyć dużym rynkiem więc firma w niecodzienny sposób postanowiła rozreklamować się na mieście.
Przeczytaj także:
Autor: Dragon Tytuł: Rodzaje pomp ciepłaKażdy już zapewne słyszał o najnowszym sposobie ogrzewania domu, który jest nie tylko bardzo ekologiczny, bo energooszczędny ale również sprawi, że przeciętna rodzina nie zbankrutuje z powodu rachunku za ogrzewanie. Mam tu...
Wynajęto profesjonalnych graficiarzy, którzy w kilku wynajętych do tego przestrzeniach na murach wykonali graffiti z hasłem "podnośniki koszowe wynajem warszawa" oraz "podnośnik koszowy wynajem warszawa" każde z graffiti zostało okraszone ładną grafiką oraz numerem telefonu oraz siedzibą firmy. Dodatkowo zatrudniono ulotkarzy roznoszących ulotki z takimi samymi hasłami czyli "podnośniki koszowe wynajem warszawa" oraz "podnośnik koszowy wynajem warszawa" wydaje się, że można było przekazać więcej informacji na ulotkach i graffiti. Sceptycy twierdzą, że nie tak proste hasła a oryginalne slogany byłyby bardziej efektowne.
Okazało się jednak, że firma zanotowała ogromny przyrost klientów, których interesuje wynajem podnośników koszowych. Warszawa okazała się bardzo chłonna na niecodzienny, można powiedzieć bardzo prosty, slogan. "Podnośniki koszowe wynajem warszawa" oraz "podnośnik koszowy wynajem warszawa" stał się prawdziwym przykładem tego, że nie jest dobre to co jest uważane za dobre, tylko to co jest proste.
Firma koszpod prawdopodobnie niedługo ruszy z nową kampanią reklamową. Ciekawe czy znów zaskoczą prostotą czy tym razem postarają się o coś bardziej skomplikowanego.
Tagi: www.artplay.pl, ,